اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۲۸۱۴

تا انتها برای پیروزی می‌جنگیم

تا انتها برای پیروزی می‌جنگیم
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: در بازی فردا برابر شهرداری ورامین می‌جنگیم تا به پیروزی برسیم و از اعتبار والیبال پیکان دفاع کنیم.
۱۳:۰۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

مرتضی عهدی، سرمربی تیم والیبال پیکان درخصوص شرایط تیم والیبال پیکان اظهار داشت: ما در نیم فصل دوم بعد از سه شکست برابر بانک سرمایه، سایپا و هاوش گنبد شرایط بدی داشتیم که در نهایت پیمان اکبری از تیم جدا شد. پس از آن کار را شروع کردیم و جلساتی با بازیکنان برگزار کردیم و توانستیم به ۳ پیروزی برسیم.

عهدی گفت: مشکلاتی برای ما پیش آمد که از ابتدای فصل با آنها درگیر بویم. از دو بازیکن خارجی نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم؛ ضمن اینکه برخی از بازیکنان هم مصدوم بودند. برخی ناهماهنگی‌ها هم در تیم وجود داشت که کار را برای ما سخت می‌کرد، اما بدون توجه به آنها به کار خود ادامه دادیم.

وی خاطرنشان کرد: خودمان را برای پلی‌آف آماده می‌کردیم، اما باخت بدی برابر کاله داشتیم. ما بازیکنان باتجربه‌ای داریم که می‌توانند در روزهای سخت به تیم کمک کنند. بعد از بازی با کاله زمان زیادی نداشتیم و خیلی زود جلساتی را برگزار کردیم تا ذهن بازیکنان آماده پیروزی شود.

سرمربی تیم والیبال پیکان درمورد دیدار برگشت برابر شهرداری ورامین عنوان کرد: تدارکی دیده‌ایم بهتر از بازی رفت. خوشبختانه بازیکنان استرسی ندارند. با همدلی بازیکنان و کاپیتانی بازیکنی مانند سعید معروف می‌خواهیم از اعتبار والیبال پیکان دفاع کنیم. فردا روز سختی داریم، اما تسلیم نمی‌شویم و تا انتها برای پیروزی می‌جنگیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین